Kızlar açılmam 3 cm, doktor dün muayene ederken uyardı bi saat bel ve arka bacak ağrısı çektim doğurucam sandım, sonra ağrılarım azaldı sancı 5 dk da bir oldu 1.5 saat boyunca sonra Nst için tekrar gittim serum taktılar bebek hareketi artsın diye açılma hala aynı diye eve gönderdi, ben ne yaşayınca doğum geldiğini anlayacağım bilmiyorum artık 😓😭