dün çatı muayenesi oldum dünden beri kahverengi lekeler geliyordu ama demin lavobaya girdim aşırı kıvamlı sumuksu jel kıvamında içinde kırmızı ufak et parçası vardı doktorumu aradım ama çatı muayenesindenn sonra normal olduğunu söyledi ama bana göre akıntı değildi normal akıntı gibi değildi sizce nişan olabilir mi? 38. haftamdayim