anneeolmkkk incitmek amaçlı yazmamıştım. İncittiysem özür dilerim. Aynı süreci yasıyorum bende. Daha önce başıma yine geldi düzenli adet görüyoken adet olmadım bir türlü 10 gün falan gecti . Test yaptım iki tane kıpkırmızı çizgi çıktı. Kesin tamam dedim bu sefer oldu . Aksam saati acile kan vermeye gittim. Kesin gözüyle bakıyordum . Sonuç cıktı 1.2 diye bir değer . Emin misiniz diye doktora sorup durdum . Şok geçirdim . İdrar testi çok net kıpkırmızı çıkmasa tabiki şok olmazdım. Böyle saçma bir anım var . O günden sonra kanda görmeyene kadar umutlandırmıyorum kendimi .
Ama geç döllenme vs durumları da var tabiki sizin inşallah pozitif olur .