Premsescik Bugün ögrendim 3. Kızım oluyormuş bunu erkek olsun diye cok istemişdim üzüldümde Allahım günah yazmasın kendimi erkeğe adapde etmişdim büyük kızımda cok istiyordu erkek olsun ama nasip değilmiş sağlıkla gelsin inşallah
_biranneadayi Premsescik Ben de ikinci oğlumu bekliyorum. Önce kız dedi havalara uçtum. Sonra erkek dedi yine havalara uçtum. Evlat olsun da cinsiyet önemli değilmiş onu anladım.
esca344 Premsescik olmayanı istemek en doğal hakkınız yani 2 kızı olan birinin 3.yü erkek istemesi gönlünden öyle geçmesi çok normal..şimdi gelir sanki yaptığınız istediğiniz çok anormalmiş gibi davrananlar yok ben benim oğlum var da yine oğlum oluyor ben üzülmedimciler aldırmış etmeyin çünkü sizin hissettikleriniz gayet normal sağlıkla gelsin kızınız nasip 🌸
Yasss11 Premsescik benimde 3. Kızım dogacak nasipse bizde erkek olsun istemiştik ilk herkes tepki gösterince çok üzüldüm ama simdi doğmasıni bekliyoruz şükür rabbim boylesini uygun gördü 😊
Hnfcls _biranneadayi bende aynen banada öyle demişti 1 oğlum var 16 haftada erkek olduğunu düşünmüyorum pipiye benzemiyor demişti 18 hafta da erkek olduğunu demismiydim dedi sağlıkla gelsin 2.oglum bakalım detaylida değişirmi bu ayın 7sinde giricem☺️ tabiki gönlüm ve dualarım kızım olsun diyeydi ama takdir bu şekilde olunca da yapacak bir şey yok 🤭