anneyimben00 Kızlar tahlil yaptım idrar yollarından enfeksiyon varmış, bu bebeğime zarar verir mi ? pazartesi günü kontröllm var kullanamadm daha o zamana bir şey olmAz dimiii 😏😔
Handeaslan39 anneyimben00 canım ilaç verdi mi ? Bol su iç iç çamaşırını hep değiştir ve ütüle çamaşırlarını ama fitil falan vermesi gerek
Meryemmmm anneyimben00 benim de vardı 2.ayımda cnm sdce bi kullanımlık toz vardı gece yatmadan önce içilen o kdr snra hep bol su tükettim gecti allaha şükür ama bebeğe bi zararı yk 🙏
1PrensAnnesi anneyimben00 bende de oldu ilk haftalar ilaç filan vermedi su için çok iç çamaşırı pamuklu giyin ve ütüle herzaman be lavaboda sirkeli su ile yıkan dedi allaha şükür geçti bi dahada yaşamdm🙂
anneyimben00 Handeaslan39 ilaci daha almadm, bi toz karışımı varmış her akşam yatmadan önce içecekmişim korkuyorum valla şimdiden
DamlaKaracaKaraku anneyimben00 bende kullandım toz karısımlı ilaçtan bir sorun olmadı cok şükür 🙂 çokta işe yaradı
anneyimben00 ALLAH razı olsun hepinizden 😊😊 doktor reçete vermedi öyle al gelince reçete yazarız dedi antibiyotik olduğu için hiç bir ezcane vermiyor yasak diye artık pazartesiye kaldm.
1PrensAnnesi anneyimben00 yakmıo tatlım bi litre suya bi 10 damla filan koy gerçekten çok faydası var üremeyi önlüo mantardaki kaşıntıyıda alıo
Ozlenenclk Korkutmak gibi olmasın ilk kızımı sigara ve idrar yolu enfeksiyonundan 26+6 da Doğum yaptım çok dikkatlı ol