Böyle birşey başına gelen var mı ? İlacımın yanına ek ilaç eklendi . Çocukta şükür birşey çıkmadı . Doktor çocuğun eli kolu organları oluştuğu için ilacın bir yan etkisi olmayacağını söyledi şuan 6 aylığım hiç beklemiyordum çok iyi gidiyordu hamileliğim bundan sonra tekrarlayabilir dedi yaşayan var mı?