Merveemctgcl bazen testler göstermiyo olabilir bazen biz kaçırıyoruz ama bazen de yumurta yeterince olgunlaşmıyor, normal olabilirmiş bu durum ama her ay her ay değil tabii.. genelde doktorlar çağırınca da adetten hemen sonra ya da adeti 1 sayıp 5.gün gelin diyolar… benim mesela bu ay yumurtlama oldu testlerden gözle net görebildim, inositol diye bi takviye kullandım ve yediklerime dikkat ettim bunlar da etkili oluyor..umarım siz de yakın takiple hemencik çözersinizz