Busragurpinar Merhaba kizlar 35+2yiz , bu haftaya girdiğimden beri çarpıntı ve nefes darlığı başladı yani yatarken bile kalbimin nasıl attigimi duyuyorum nefes alamiyorum gibi oluyorum , yaşayan var mı bunları
Orkay Busragurpinar evet bende de oluyor, bazen sola yattığımda bazen de sağa yattığımda geçiyor . Deneme yanılma ile düzene giriyor :)
SelcinM Busragurpinar 34.haftamdayım, aynı rahatsızlıkları yaşıyorum doktorum 1 hafta önce her hafta nst ye girmem ve kontrol altında olmam gerektiğini söyledi
esca344 Busragurpinar bana kan hacmi falan normal dedi sorun görmedi bu haftalarda normal ağırlık arttı kan hacmi arttı dedi
Busragurpinar esca344 kanın düşmüş dedi şimdide dahiliyedeyim bakalım o ne dicek büyük olasılıkla kansizliktan dolayı böyle oldu 35.haftaya girdim böyle şeyler başladı 🥲
esca344 Busragurpinar evet canım işte bana da aynısını dedi ama dahiliye göndermedi benim de kanım düşmüş hatta kan ilacını 2 iç dedi
Busragurpinar esca344 11.6 ymis canım dedim kaç olması gerekiyor 12 ile 10 arasıni normal kabul ediyoruz haftaniza göre de gayet iyi kan değeriniz dedi
Busragurpinar Eco12 tansiyonumda.normal çıkıyor canım mesela eser miktarda protein çıktı şimdi salı gününe kadar takip et dedi
Busragurpinar Uykusuzz_koala ilk gebeligimde de oluyordu ama bu doktor normal değil dedi bende kalpten korktum açıkçası
Busragurpinar Orkay benim genelde sola yatınca başlıyor bebek sol tarafımda genelde mesela yürürken sıkıntı yok ama dinlenirken ya da ayakta beklerken başlıyor
Uykusuzz_koala Busragurpinar istersen bi kardiyolojiye görün ama normal diyorlar ilaç falan verir belki. Aklında kalmasın. Ben düz yatınca nefessiz kalıyorum. Bir de yemek yedikten sonra özellikle sabahları
Busragurpinar Uykusuzz_koala düz yatmiyorum da sola yatınca kalbimin atışını duyuyorum resmen sanırım kardiyolojiye görünmek iyi olicak en azından içim rahatlar