aslanmommy Doktor yoktu bugün bende sonucu aldım sadece haftaya göstericem iyi mi sizce anlayan varsa
Asi_07 aslanmommy testiniz temiz ama yaş riskiniz çıkmış 30 dan sonra zaten çıkıyor doktorunuz belki önemsemez belki amniyosentez veya fetal DNA isteyebilir her doktorun görüşü farklı oluyor benim doktorum çok ciddiye almadı onu
Ssnm10 aslanmommy testiniz iyi ama yaştan kaynaklı doktorunuza bağlı eğer fetal dna isterse ama içiniz rahat olsun
aslanmommy Asi_07 teşekkür ederim rahatladım evet yapmadan önce zaten yaştan dolayı riskli gelir demisti
aslanmommy Ssnm10 ayy cok teşekkür ederim fetal DNA yaptiramam o kadar bütçem yok malesef keşke imkanım olsaydı en başta onu yaptırırdim ama cok sukur bu temiz gelmiş başka test yaptırmam detayliya girerim
Ssnm10 aslanmommy yok yok merak etmeyin ben de yaptırmadım ama sağlıklı detaylı ultrason da 19 24 hafta arası olmalı net bilgi alırsınız içiniz ferah olsun 🌸
Lafee Ben de 8 haftalığım 12 haftaylen çağırdı doktor 2 li test için..yaşımız aynı. İkili tes nedir nasıl yapılıyor? Ne kadar tuttu? Deral dna ne ? Bunlar kan testiyle mi bakılıyor