Atyonlugra Bugün 11. Gun ignenin asilamaninda 10. Gunu dayanamayip yaptim umitlenmelimiyim @tatlibebegim_ siz olmustunuz o yuzden sizi etiketlmek istedim
tatlibebegim_ Atyonlugra Ayy inşallah vardır testin markası ne ben 10.gün yaptığımda gözle görülmeyecek kadar silik çzigiydii yarın tekrarlayın bence inşallah vardır
Atyonlugra Days doctor testin markasi insaallah vardir cok heycanlandim ama umitlenmekte istmiyorummm 🥺🥺🥺
tatlibebegim_ Atyonlugra bak benim 10 ve 11.gün böyleydi vücudundan iğnenin etkisinden gittiğine emin ol ama yarın sabah tekrar yap bakalım veya elinde test varsa akşamda yapabilirsin
Serifebk7 Atyonlugra yok pazartesi çıkacakmış ama akşam özelde vericem sonucu söylerim. Ben aşılama yapmadım ama 5 aydır deniyoruz bu arada bu uzun testlerden çok yaptım geçen aylarda hiç pozitif silik çizgi falan çıkmadı inşallah sende var gibi gözüküyor😍
Kursatsmommy Kanda direk çıkmayabilir benimde şüphelendiğimde testim ciftti kanda negatifti biraz bekleyip tekrar vermiştim 😊
Atyonlugra Kursatsmommy bende biraz beklesemmi diyorum igne etkiside olabilir belkide bilemedm cok kafam karsti heycanlyim 🥺🥺
Atyonlugra tatlibebegim_ ayyy hayirlisi olsun insaallah beklym o zaman yine yaparm olmzsa kan veririm artk 😍😍
Kudenova Atyonlugra yaaa hamilesin galiba🫠 bu marka test biraz silik gösteriyo ben de bunu kullanmıştım. Hemen kan ver 🥰