Yarennasal 12 haftalık gebeyim 6. Haftada az bir kanama yaşadım doktorum oxsapar iğne baslattı her gün bir tane vuruluyordum sonucumuda bugün aldım bakabilirmisiniz
Srp53 Yarennasal benim sadece pai. Homozigot olunca direkt hasta sayılıyorsun heterozigotlar çok önemli değil taşıyıcı olduğun anlaaamına geliyor. Ama yine de pıhtılaşma söz konusu doğuma kadar kullanırsınız muhtemelen.
Yarennasal Srp53 evet doktorun yanından çıktım 32. Haftaya kadar aspirin iğne son zamana kadar kullanacağım