eda2201 Kızlar merhaba, buralarda yeniyim. 7 haftalık gebeyim ve şuan gündemdeki doğum paketlerini araştırıyorum. Özel afiyet hastanesinde doğum yapan var mı? Onun dışında anadolu yakasında doktor ve hastane öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim.
Yaza34 eda2201 merhaba 20 gün sonra Allah nasip ederse yapıcam 3 gün öncede komşum yaptı gayet memnun kalmışlar
Senaakrkmzzz eda2201 Lale hanımın hastasıyım 4 buçuk aylık hamileyim. Daha önce başka doktorlara da muayene oldum ama Lale hoca bana daha ilgili geldi. Yengem afiyette doğum yaptı memnun kaldı. Muayene ücreti 1450 tl olmuş doğumu sorduğumda henüz zam gelmedi demişlerdi. Zamdan önce 16-18 arasıydı Lale hocanın doğumu. Eşleri çoğu hastane almıyor almamalarında ki sebepte bayılan çok oluyormuş :) hepsini toplu cevaplamak istedim umarım bebeğini sağlıkla kucağına alırsın :)
Yaza34 BeyzaHmrt Evet doktorumdan gayet memnunum pazartesi gittiğimde bende normal doğum sezeryan fiyat alıcam ama genel olarak ümraniye çevresinde en uygun hastane afiyet hastanesi
Yaza34 Haticeyn 950 Tl evet memnunum tatlı dilli bir bayan benim ilk gebeliğim hiçbir şey bilmiyorum soruyorum herşeyde yardımcı oluyor son 15 günüm kaldı eğer ki doğumuda bana güzel atlattırırsa daha ne isterim ki
Yaza34 hakkah24 Yarın son kontrole gidicem perşembe doğum olacak sizin için isterseniz sorarım eşim girmek istemediği için sormadım hiç doktoruma böyle bişeyi
Melek3675 hakkah24 merhaba agustos ayında bende dogum yaptım sancı süresi istersen eş yanında ama dogum anında almıyolar kimseyi bende çok memnun kaldım tavsiye ederim
Yaza34 hakkah24 Doğum anında eş almadıklarını söylediler bu arada geçen hafta 24.500 tl fiyat almıştık Bugün 30 bin tl olduğunu öğrendik sürekli bi fiyatla oynama var muayene ücretleride öyle sabitleme yapmıyorlar Buda tabi bana çok saçma geldi neredeyse 9 aydır gidiyorum geçen hafta pazartesi 24.500 olduğunu öğrenince sabitleme istedim oradaki bayan yapamayız dedi biz yapmıyoruz dedi ve bu perşembe doğumum var geçtiğimiz pazartesinden bu pazartesi son kontrole gittiğimde 30 bin olmasını duymak şaşırttı bu konuda da bilginiz olsun diye yazmak istedim 🙏
hakkah24 Yaza34 Aaa ben de cumartesi gittiğimde görüşmeye zaten yeni zam geldi zam geleceğini düşünmüyorum dedi ve eşi neden almadıklarını anlamadım. Yani eş dışında herhangi biri girebiliyor muymuş acaba
hakkah24 Yaza34 Bir de bana 17 bin civarı demişti diye hatırlıyorum yani kesinlikle 20 bin yoktu ondan eminim
Yaza34 hakkah24 İsteğe bağlı sezeryan fiyatı bu dedi bana oradaki bayan zorunlu sezeryan normal doğuma falanda zam geldi dedi
Yaza34 hakkah24 Siz nasıl sorup fiyat aldınız bana direk şey sormuştu zorunlu sezeryan mı isteğe bağlı mı isteğe bağlı dedim 30 bin dedi siz nasıl sordunuz yada bayan size ne sordu