Sab_lx ya ben de de oldu ki benim için çok çok erken şuan 22. Haftadayız 2 hafta önce bu sebepten hastaneye gittim kasılıyorum bebek toplanıyor sanki bi köşede sertleşme oluyor etim bile acıyor dokununca 2 tane doktora gittim rahim ağzına kadar baktılar hic bisey yok şükür normal diyor doktorlar şuan bunu yazarken bile sanki poposunu dayıyor canım nasıl yanıyor varya😢😂 gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum