Ayseee34 Merhaba kızlar bat 8 Ocak ben her zaman adetime 4-5 gün kala açık pembe renkte akıntı ile lekelenmem olur. Sizce adet mi oluyorum yoksa yerleşme kanaması mı adete olduğum zamanlara göre çok çok daha az
Mom6535 Ayseee34 zaten söylemişsiniz akıntım olur dört beş gün kala diye adet öncesi lekelenme de olabilir yerleşme de olabilir çok az gelir yerleşme kanaması her kadında olmaz zaten bu şekilde anlayamazsın günün geçerse test yap