T-159 nilsmomy bende adetim 6 gün kala bu şekilde çıkmıştı ve hamileydim belki sizde qdet oncesi yumurta çatladı ise ihtimal var benimki bu şekilde pozitiftu
nilsmomy Ahs34 ilk 5 dakikada cektim de fotoğrafı bende emin olamadım birde cok erken henüz test icin meraktan yaptım
nilsmomy Gokturkmom_ gunum geldi aslinda 3 gün gecikti, ama regle cok yakin bi tarihte iliski oldugu ocin erken diye düşünüyorum
nilsmomy T-159 yani regl oncesi ihtimal cok düşük işte de imkansız değil tabi bir iki gün dah bekleyip kan veriyim
T-159 nilsmomy evet düşük ama adet oncesi de yumurta catlayabiliyor kişiden kişiye değişir öyle birsey oldu ise ihtimal var
Deryz nilsmomy sabah ilk idrarla yapılması öneriliyor diye biliyorum isterseniz yarın sabah tekrar deneyin 😇
Busetacir nilsmomy bu kuruma çizgisine benziyor canım, regle yakın ilişki yaşasan bile önemli olan yumurtan ölmeden döllenmesi. Onu kaçırdıysan tutmaz ama yakaladıysan tutmuş olabilir. Bunu da 3 4 gün daha bekleyerek belki daha iyi anlarsın
nilsmomy Busetacir yani bende olduguna pek ihtimal vermiyorum aslında ama 3 gün gecikince meraktan yaptım işte
Esma006 Bende bu marka test ve aynı şekilde silik çizgi ile öğrendim tabi ki adetim 5 gün gecikme ile siz yine de geçince yapın
nilsmomy Esma006 bende 3 gun geciktim ama ilişki regle yakin oldugu icin olmama ihtimali var o yuzden emin olamadim