minigimmm benimde düşüğüm oldu ama keşke sizin gibu kahverengi leke gibi kan gelseydi kahverengi kan bebeğin yerleşme kanaması bence hiç korkma kendini germe pozitif düşün benden kıpkırmızı kan geldi 1 hafta boyunca progestan 200 mg sabah akşam kullanıyordum iğne yedim olmadı tutunamadı sağlıksız bi gebelikti şimdi yine hamileyim yine düşük riskim var ama Allaha şükür kanamam yok olsa Rabbimden artık hiç bişey diyemem ama bence sana tutunuyor bebegin yerleşme kanaman canım ayaklarının altina 2 tane yastik koy ben şimdi bile kanamam yokken öyle yapıyorum ve sakın iş yapma gerekirse evi afedersin b.k götürsün kimse senin evinin temizligine pisligine bakmaz hamişsin sen 😍