Bence kesinlikle gidin. Benim de aynı tarihler. 9+3’üm. Geçen hafta oldu lekelenmem. Dr hemen gel dedi. Ultrasonda ağrı gördüğü için serum taktı. Fitil verdi, fitilin 4.günü kanamam durdu çok şükür. Her kanama alanı ne yazık ki düşük riski olarak değerlendiriliyor, etrafınızdaki bende de oldu diyenleri dinleyip gitmemezlik yapmayın.