Kızlar antibiyotik kullanıyordum 3 gün önce kanda beta 0 çıkmıştı 3 gün sonra 6.82 çıktı doktor antibiyotiği bırak yeni hamilelik başlangıcı gibi duruyor ama zaman gösterecek dedi. Ovülasyon testi yaptım çatlamanın 10. günü 6.82 çıktı
Oğlumda çatlamanın 10. Günü tam 31 çıkmıştı bu kafamı karıştırdı. Çatlamaya göre değer düşük gibi geldi bana . Bir yandan da diyorum ki hemen ikisi aynı gün döllenip yerleşecek diye bir şey belki arada bir iki gün oynadı kafam çok karışık ….