Zemhav-12 Dua edin bugün kızımı kucağıma alim sancım yok ama bi avazda inşallah Allah tamamına erdirsin 🥹🥹
Minat9496 Zemhav-12 ay darısı bana insllaj , Allah bir nefeste su gibi doğum nasip etsin , sağlıkla kucağına al ❤️
Esra1999 Zemhav-12 kazasız belasız su gibi doğumun oksun yormasın annesini gelsin prenses bizde 39 haftalık olduk beklemedeyiz
MihribanEr Nişan geldikten sonra hemen hastaneye mi gitmeliyiz? Burada bir kaç kişi sancın gelene kadar beklemelisin demişti.
MihribanEr Zemhav-12 anladım gece böyle sarı sümüksü yapıda bir akıntı geldi nişan mı değil mi bilmiyorum kanlı veya pembe değildi
Zemhav-12 MihribanEr genelde kahve ve kırmızı pembe tonlar diye biliyorum benim direk adet lekesi şeklinde oldu devamı da baya geldi