Sevgilimmmmmmm 17 haftalık oldum. Geceden beri batma hissi var saniyelik girip çıkıyor. Hafiften göbek deliği etrafında da batma oluyor. Normal mi ?
Mrs_Ylkc94 Doktora gitmelisin 14. Haftada banada oldu 2 haftadır yatıyorum ve herkesin hamileliği farklı belki üşütmüşte olabilirsin bunuda söylüyorlar ama