Eylul3434 bende sordum ama burda doğum yapan yok sanırım. Komşumuz geçenlerde bebek görmeye gitmiş hastaneye odalar 2 kişilikmiş araya perde çekmişler temizdi diyor. Ben randevu için gitmiştim suratsız bir doktorla karşılaştım yine özelde doğum yapacağım sanırım.