AnayimBenAna_ La_sumom bolca yürüdüm bebeğim her uyuduğunda bende uyudum hep dinlendim 40 günüm yatarak geçti diyebilirim 🌸
Begumsen Bol su için, yürüyüş ihmal etmeyin, benimde 10 gün bitti kendim rahat kalkıp hareket edebiliyorum. İlk 5-6 gün kesinlikle daha zordu