AnayimBenAna_ ben de 33 olacağım yarın 🥹 çoğu bitti azı kaldı bacım. Senin yine tecrüben varmış benim ilk olacak nasipse daha 5te çok uyanırım herhalde 😆ya da uyursam şükür mü edeyim ne bileyim hamilelik de zor annelik de. Terchimizi baba olmaktan yana kullanamıyor muyuz 😀