Denizbarbar 3 gündür kendimi çok ağırlaşmış hissediyorum bel ağrısı kaşık ağrısına uyamıyorum bebeğin hareketleri normal ama bu kadar ağrı olması normal mi erkek bebeğe hamileyim
FNK Denizbarbar benim de o haftalarda kasık ağrım baya oluyordu, bel ağrım ağırlaşma hissim haftalar ilerledikçe arttı şuan 38+1 im her hafta daha artıyor 👉🏻👈🏻 diyorum ki daha ağır hissedemem diğer hafta daha da ağırlaşıyorum 😂😂