SerpilG Kızlar 37+4 haftalık kızım. Bugün karnım çok sert ve kıpır kıpır hiç durmuyor doğum belirtisi olabilir mi? Dr hareketleri azalırsa ara dedi çok hareketli olunca napılcak acaba 😂
Abakliseher cnm yeri daraldığı için ve guclendgı için daha fazla hissediyorsun hepsi bu hareket etsin bu iyi bşey ztn