Sans_seninle Kızlar bu ay çok güzel değerlendirdik sizce 8 gün var reglime sizce ne zaman test yapalıyım
Rozzzzaa Sans_seninle en doğrusu adet geçtikten sonra test yapmak ama erken gelebik testleri yapıp burda pozitif sonuç alan çok insan vardı
bengonca 5 gün önce öğrenmen sana bir şey katmaz. Heyecanlanıyor hepimiz ama bence biraz sabırlı olmakta fayda var hem gebelikte sabır çok önemli. Bi gidiyoruz kese var bebe yok bi gidiyoruz bebe var kalp atışı yok sürekli bekliyorsun. Adetin geçmesini bekle bence
aleynaeskici_0 Canım bekle adete gir çık 10 gün sonra test yaparsın eğer zaten adetin geciktiyse o zaman test yapabilirsin arkadaşlarında dediği gibi sabır çok önemli Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻
Aybala_34 Ben son adet tarihi 25 Kasım. Bugün 40 gün oluyor hala adet olmadım. Normalde 26 ,28 günde bir olurum . Test yapıyorum hep negatif. . Yere dogru eğilince rahimde hafif batma hissi oluyor.
Aybala_34 Sans_seninle demin kan verdim bakalım ne çıkıcak. Hiç gebelik belirtisi yok . Bir ara gecikmenin yeni oldugu zamanlarda çok uykum geliyordu sadece .