Inlg- Kızlar bu haftaya kadar çok iyiydim tüm işimi kendim yaptım yerleri elimde siliyordum işe gidiyordum ama özellikle bu hafta bel vs her yer ağrıyor yürürken acı çekiyor hale geldim böyle olan var mı doğuracağım erkenden diye korkuyorum dayanılır gibi değil ağrılar
startown Inlg- 31+5 im inanır mısın yürürken bile zorlanıyorum.Karnım kasığım belim ağrıyor.Ama benim serviks boyu uzunmuş doktorum 41e kadar yolu var dedi.2.gebeliğim bu ilki de 41den sonra doğmuştu.Benim erken doğum riskim de yok ama çatı ağrısı kuyruk sokumu bel ağrısı,karın kasık ağrısı gece uykusuzluğu yürğmede zorlanma 😵💫😵💫😵💫😵💫 bedenim sağ sağ ama ruhum 🥲 Çok geçmiş olsun aRabbim yavrularımıza sağlıkla huzurla kavuştursun❤️
Merve-metin Inlg- bende 33.haftaya giriş yaptığım gibi yalancı sancılar başladı acillik oldum evde iş yapamaz oldum çalışıyorum bide üstüne çatı ağrım inanılmaz yoğunlaştı yürüyüşüm penguen gibi oldu kendimi çok ağır hissediyorum haftaya kontrolüm var bakalım dayanabilirsem 2 hafta daha çalışıp izne ayrılmayı düşünüyorum artık
Rozzzzaa Inlg- bende durumlar aynı nst ye girdim enfeksiyon kaynaklı sancı çıktı malesef ağrılarım ondanmis :((
semahanim Inlg- canım 34-35 haftalıkta bende böyle olmuştum yürüyemiyodum ya acıdan kıvranıyodum. Meğer Bebek siyatik sinirine baskı yapıyomuş. 1 gün boyunca uzandım ayaklarımı 1-2 dakika havaya dikip uzanmaya devam ettim ertesi gün düzeldi
Gullusah92 Ben 31 haftalığım, 2.Hamileliğim, 32 yaşındayım. Belimin ağrısından adım atamıyorum, uykusuzluktan gözlerim yanıyor ama uyuyamıyorum. Allah sağsalim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin, bide gece çok hareketli bebeğim🥹
Gullusah92 startown benim ilki sezaryen olduğu için mecbur buda öyle olacak, normali çok istedim ama kısmet değilmiş. Doğursam da rahatlasam moduna geçtim artık😁 Ağrısız sızısız, kolay doğum yapmak nasip olur inşallah hepimize
startown Gullusah92 amin inşallah.Benim de ilki sezeryan ama ssvd planladık doktorumla.Eğer bir aksilik olmazsa normal olucak bu,inşallah,hayırlısıyla❤️
Zakine startown nekadar guzelya bende on sene once sezeryan oldum ,yine sezeryan mecbur,,,asla kabul etmediler normal dogumu oysaki nasi istiyordum normal olur diye bu ,on yil gecmis aradan
Gullusah92 startown inşallah sağsalim kolay bir doğum olsun 😁 bende bir ara çok düşündüm ama manisa daki doktorlar çok yüksek fiyat istiyor. Çalışıyor olsaydım krediyle falan hallederdim de, tek maaşla çok zorlanırız.