37+6 oldum
Pazartesi ameliyat günüm 2cı sezaryan ama iki defadır peteceye akıntım pembemsı geldi
Ebeye sordum ağrını galan takıp et dedi ama suan ağrım yok birde zaten çatım uzun zamandır ağlıyordu benim suanda da öyle
Gitsem mi takıp mı etsem bılemedim
Bebekte hareket ediyor karnımda
Dogum olabılır mı ya