25+5 haftaligim bebeğim kız bir hafta önce doktor kontrolüm vardı herşey normal çok şükür sadece plesanta asagidaydi o da çok şükür yukarıya çıktı şuan sorum benim gibi olan varmı veya bilgisi olan varmı bebeğimi çok aşağıda hissediyorum karnım sürekli sertleşiyor bu normalmi acaba benim gibi olan varmı ?