Besaley bende ilk öğrendiğimde 2 3 tane içiyordum ama vicdan azabı çekiyordum çünkü ilk 3 ay bebek gelişimi için çok önemli ben bebeğimi düşündüm bunun için önlem almak istedim Allah korusun bir sıkıntı olsa bu sefer kendimizi kahredicez o yüzden yolun başında bırakmak canım istediğinde iş yapıyordum sende kendine bir uğraş bulabilirsin inşallah zorlanmazsın 4+4te öğrendim 5.haftada bıraktım şuan 12+5iz ve biri içip yanıma geldiğinde bile o kokudan tiksiniyorum 🤢
Bol şanslar şimdidenn 🙏🏻🥰