Csnn iğne oldum korunma iğnesi 1 aylık olandan ona rağmen kaldı çünkü bu hapı yılda iki kere alınıyor diye biliyorum 6 ayda 1 bir sonra etkisi olmuyor ben fazla almistim iğne etkisini yitirdi bu nedenle büyük ihtimal benim fizik tedavi doktoru verdiği ilaçtan diye söyledi doktor kanamam oldu ve şuan falan agrim var zor geciyor ama bu benim bwlimdeki sikintifan kaynakli