Kızlar iyi geceler 36+4 deyiz adet sancısı gibi sancım vardı doktorum her ihtimale karşı gel bakalım dedi Nst çekilsin diye geldiğimde sancım yüksek çıktı ve 4 cm açılma var dedi. Normalde 13 ocak sezeryandı ama yarın öğleye alıcak. Pazartesi normal kontrolde 2900 kg demişti. Sizce küveze girer mi bebek