Kızlar ben hem özele hem devlete gidiyorum Daha doğrusu özele ilk defa gideceğim Fakat bu ay 3 kere ultrasona girmiş olacağım Biraz önce acilden geldim çok karın ağrım olduğu için serum takıldım ve ultrasondan bebeğe baktılar ocağın 9′unda Devlet hastanesine randevum var ve ocağın 24′ünde de özele var zararlı mı çok bebek için