Benim de o haftalarda başladı. Rahim büyüdüğünden sanırım. Her hamilede olmuyor çevremde kimisinde olmuş kimisinde olmamış. Şuan 28. Haftadayım o iğne batmaları daha kötü oldu ameliyat olmuşum gibi oradan öyle hissediyorum yatakta dönerken falan çok acıyo doktor normal dedi. otururken bişey yok ama çok yürüdüğümde ya da yataktan kalkarken dönerken oluyo