Zynpdrgn Iyi akşamlar güzel anneler anne adayları :)) benim ilk gebeliğim bebek odası yapmayı düşünmüyorum beşik almakla yetinmeyi düşünüyorum da ama bebeğimin kıyafetlerini nereye bırakacam siz naptınız ne yapmayı düşündünüz bi fikri olan var mi
tazecikanneee Zynpdrgn ben kaynanamla oturduğum oda olmadığı icin bizim odada gardorbundan raf boşalttım ona ben hurclarla rafa koyacağım sonrasında allah nasip ederde evimiz olursa insallah olmazsa da bir Şifonyeri mutlaka gerekecektir diye düşünüyorum ilerde
Burcuveburcum Zynpdrgn ikeadaki ince uzun dolaplar çok tatlılar yatakodana sığarsa bi köşeye al derim İKEA’nın beşikleri de minik tavsiyedir👍
Zynpdrgn tazecikanneee valla benim dolabım bana yetmiyor hem bebek kıyafetleri için pek uygun değil ilk olduğu için ne yapcağımı da bilemedim Rabbim sanada güzel huzur dolu bir ev nasip etsın inşallah
Ayvehe9 Valla bende düşünmüyordum beşli ve tek kapalı bi çekmeceli dolap aldım yeni doğan kıyafetlerini ve battaniyelerini koydum doldu bende kararsızım 🤷♀️
Zynpdrgn Ayvehe9 ya oda mantıklı ama yarın övür gün oda yaptığımızda evin içinde gereksiz kuru karabalık olacak
Ayvehe9 Zynpdrgn yani beşli çekmece benim için sorun olmaz beyaz aldım zaten beşiğini beyaz düşündüğümden gardolabıda beyaz olur halı ve perdesiyle uyku setiyle odasını renklendiririmw😌