irem-16 Kızlar yalancı sancı nasıl oluyor ne hissettiriyor??? 28 haftalık gebeyim ve az önce karnım taş gibi oldu bi sancı girdi geçti şuan. Nasıl hissettiriyor acı olayı falan nasıl oluyor?? Korkmalı mıyım? Bu haftalarda oluyor mu yalancı sancılar
Whitecolour irem-16 evet yalancı sancı bu braxton hicks deniyor: olur o haftalarda artık normal önemli olan sıklığı
Girlmama irem-16 doktoruna söyle magnezyumunu arttırabilir 27.haftada bende de oldu erken doğum riskim de var gecenin bir yarısı doktoru aradım hastaneye geç dedi nst bağladılar sancım çıkmadı
irem-16 Whitecolour bugün ilk kez yaşadım böyle bi şey çok afedersiniz vajinaya baskı şeklinde de bi acı oldu. Ağır bir acı değil ama hafif bir sancı girdi yani ve karnım taş gibi oldu. Normal yani bu durum
Ftmaa-clbb Whitecolour birşey sorabilirmiyim 29 haftalık hamileyim ve bebeğin hareketlerini vajinamin üstünde hissediyorum ve şu anda karnimda sertlesme aşağı baskı var yanmada var ve sanki lavoboya gittiğimde vajinam yuvarlak şeklinde dışardan dokunulduğunda belli oluyor sanki bebeğin kafası ordaymis gibi sert bı şişlik var ilk defa yaşıyorum neden olduğunu bilmiyorum bı bilginiz varmı
Whitecolour irem-16 o haftalarda başlıyor normalde ama sizin içiniz rahat etmezse sancı da olduysa bi idrar tahlili isteyin enfeksiyon da olabilir . Bol bol su için
irem-16 Whitecolour şuan yine bi vajinaya baskı hissettim ve bebeğim çok çok hareketlendi bakalım ilerlerse gidicem hastaneye. Canım bu arada diğer gönderide yorumunu gördüm senin de yarın doğumun varmış. Sağlıkla kavuş inşallah bebeğine ❤🥰 En son gittiğinde kaç haftalıktı bebeğin ve kaç kiloydu acaba
DryStr @irem-16 benimde öyleydi hala devam ediyor şuan 34 haftalık gebeyim daha da ağırlaştı yani baskı yapıyor kendini topluyor aşşağıya çok ağrı yapıyor yürürken canım çok acıyor benimde takip ediyorum bende bekliyorum bakalım😊
DryStr @irem-16 maşallah benim bebede öyle sürekli bi hareket halinde ve kendini öyle şekilden şekile katıyor canımı okuyor diyebilirim🤣😂 bunlar normal aslında tabi sen tedirgin oluyor için rahat etmiyorsa bi doktoruna sor yada git için rahat etsin 🌸
DryStr @Whitecolour Post sahibi arkadaş yazmış yarın doğumuz varmış sağlıkla kucağınıza alın inşallah kolay bi doğum olsun bol sütünüzün ağrınızın az olduğu çabuk toparlandığınız bir süreç olsun sizin için🌸
Whitecolour DryStr amin inşaAllah teşekkür ediyorum 💐 hepimizinki kolaylıkla hayırla geçer inşaAllah 🥹😇
DryStr @irem-16 rica ederim canım 🌸 amin amin inşallah sağlıkla sıhhatle hepimiz kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Whitecolour Ftmaa-clbb kasılma ve özel bölgede hissetme oldu ama diğerlerini hiç yaşamadım. Normalden farklı bir şey yaşıyorsanız muhakkak gidin doktora ve yanma varsa kesin enfeksiyon vardır enfeksiyon da sancı vs yapar bi idrar tahlili ve kültürü isteyin
Ftmaa-clbb sevimmm16 yok abla.ne arar sağolsun eşimiz denen beyfendi kıçını kaldırıp hastaneye goturemedi ağrım sadece akşamları oluyor daha yeni tekrar oldu bir bir buçuk saat falan sürdü şu an geçti bide gece uyurken oluyor