-Anonim-1 düzenli olarak gittiğiniz doktorsa giriyorlar aslında siz net olarak konuşun sadece gece falan doğum olursa nöbetçi olan giriyor diğer türlü devam ettıgıniz doktor giriyo bende devlete gidiyorum 34 den sonra ben ayarlarım randevuları o zamana kadar sıkıntı yok dedi doğum tarıhıde kendısi veriyor hatta baglatcam diye falan şimdiden konuştum kabul ettı