Asena6532 evet ilk ay 1 yumurtam vardı büyüdü çatladı 2. Ay solda 1 sağda 2 toplam - 3 yumurtam vardı çatlama iğnesi ile çatlatıldı bu ayda reglimin 3. Günü gittim normalde 2 sabah 2 akşam klomen kullanıyordum iki aydır 5 gün olmak üzere bu ay 4 kutu yazdı yani 10 gün kullanacağım salı günü randevum var takip için bakalım nasip umarım bu ay olur 🙏🏼