Bebisiminannesii Emzirme yastigi sizce nasıl olmalı C şeklinde olan mı yoksa el e geçirilen mi sadece bebegin basini destekleyen? Hangisi daha kullanışlı
Ftmnnr Bebisiminannesii c şeklinde olan daha mantıklı neden dersen oturmaya başladığı zaman destek olarak da kullanabilirsiniz sırti gelişsin diye çocuğu onun içine ters oturuyorlar çok amaçlı bence ya birde sezaryen olursanız c yastık daha çok avantajlı olur
Bebisiminannesii Ftmnnr dogru, aslında kullanmisligim var daha önce, ilk oglumda C seklindekini baya büyüktü diye bugun kol destekli aldim ama simdide degistirsemmi diyorum sanki rahat edemem gibi geldi C olan rahattı tutma açısından
Hamide_00 Bebisiminannesii valla canım oğlumda ben hiç emzirme yastığı falan almadım hep elyaf yastığımı kullandım kucağıma koyardım üstüne de bebişimi koyardım boyluca ne güzel sığar yatırarak emzirirdim hafiften de elimi yastığın altına koyup başını yükseltirdim şimdi ikinciye hamileyim alsam mı diye düşündüm sonra geri vazgeçtim biraz toparlandıktan sonra hiç kullanmıyorsun çünkü ne işime yarar dedim😂
gezentianne Bebisiminannesii C şeklindekini kullandım oturunca belime sarılmış gibi cok rahattı.Emzirme yastıksız emzirme dişünemiyorm😂
Bebisiminannesii gezentianne bencede kullanışlı oluyor ben de çok kullandım c şeklindekini, çok yer kaplamamasi icin kol destekli olanını görünce aldim ama değiştireceğim sanirim.