Yagmur0256 Kızlar bugün çatı muayenesi oldum ve doktorum pelvis kemiğin çok dar bebeğin kafası ordan geçmeyebilir dedi. Yinede istersen sancını bekle normal doğumu deneriz dedi. Ben bide başka doktora görüneyim diyorum. Sizce napayım?
Abakliseher cnm bebek kaç kılo bnmde dardı ve 4kıloydu sezaryen oldum riske edemedım dar olup dogum yapanların asagsını cok kesıyolar o dkış aşagında oluyo yani karnımda olsun daha iyi bnce hkknda hyrlısı