Gulsena09 teşekkür ederim. Ücretli izinden sonra 1 aylık yarım çalışma yapabilirsiniz. Hem ücretinizi tam almış olacaksınız. Bide kısıtlı çalışma var, iş yerine önceden dilekçe vermeniz gerekiyor, İnternetten araştırın isterseniz. Çocuk ilkokula başlayana kadar yarım gün çalışıp, yarım çalışma ödeneği alınıyor. Kısıtlı çalışma diye geçiyor.