Ftmnnr Minyonannecik olması gereken yerde yani aşağıda olursa sıkıntı oluyor ama o tam olması gereken yerde mssallah
ezgickm Minyonannecik arka demek canım yani sırt kısmına doğru yerleşmiş durumda benimde böyleydi 15 haftadan beri hareketleri hissettim çok da keyifliydi dolu dolu elini poposunu anlıyorsunn
Sureyya1 Minyonannecik benim bebegimde boyleydi ultrasomda net yuzunu zor gosterirdi sadece l. Korkma normal biseymis bende endiselenmistim
Minyonannecik seyma0661 hareketlerini 16 haftada hissetmeye başladım kimsede inanmıyor şuan kıpır kıpır uyutmuyor beni yerleşimden kaynaklı mi acaba
Ftmnnr Sureyya1 yüzünü göstermemesi bundan kaynaklimiymis bizimki de göstermiyor yüz görünümlügu istiyor galiba