ilaydasenol Kızlar özel hastaneler ultrason fotoğrafı vermiyorlar diye duydum bu doğrumu? Başına böyle bişey gelen varmı çünkü ben cumartesi günü gidicem ve sonrasında çekim yapmayı düşünüyoruz
Hamide_00 ilaydasenol neden vermesinler ki ben oğlumda hep aldım şimdi ikinciye hamileyim ben istemeden doktorum her kontrolde çıkartıp veriyor
Guleryuz777 ilaydasenol benim de doktorum her seferinde verdi. Hatta 16 haftadan itibaren 3 boyutlu görüntülerinide verdi. Hastaneden hastaneye değişiyor. Bi arkadaşım başka hastanede sadece uzaktan bi görüntüsünü veriyormuş doktoru. Benimkinde bebeğimin kolları ayakları dahi seçiliyordu yani
myavocado ilaydasenol özel hastanede takipli idim ben her muayenede en az 5-6 renkli ultrason fotoğrafı alıyordum 😊
Tazegelin12 ilaydasenol devlette vermıyolar özelde verıyolar hatta artık çoğu özel renkli bile veriyor
Nurozsln ilaydasenol İlk oğlumu devlette doğurdum ultrason görüntüsü veriliyordu. Şuan ki oğlum da 37. Haftadayım özele gidiyorum alıyorum hatta renkli alıyorum
Nazo77 ilaydasenol özel kesin verir ya devlet üç haftadır vermiyor ama bana hatıra olsun diye saklıyordum.37den beri vermiyor.