Nilbebek27 Kızlar 36+1 bugün 2700 dedi doktor ve yorum yapmadı bana biraz az gibi geldi 38+3 de doğumum var ultrason -500 yanılma payı var birde bebeğim küçük olabilir mi bilmiyorum o kadar şey yiyorum muz kaşar kefir tahin neden hala zayıf
FNK Nilbebek27 benimki de o gününde 2770 ti 37 de 3100 oldu normal gidiyor dedi dr kilosuna sizinki de normal bence :)
esca344 Nilbebek27 zayıf değil ki gayet iyi ben 37+3 de 2700 doğum yaptım 26da 2700 çok normal yani kilosu
Livelyy1 Nilbebek27 33. Haftada gitmiştim 2900 demişti çok güzel çok iyi böyle devam demişti pazartesi günü randevum var 37. Hafta olcaz bakalım o zaman ne kadar olmuş göreceğiz çok sorun yapma canım sen almış olabilirsin kiloyu bebek alamamıştır yada bazılarında bebek alıyor anne almıyor kilo bence gayet iyi kilosu sen sağ Salim kucağına alırsın inşallah
Nilbebek27 FNK yaaaa umarım ben aşırı panik biriyim ve tekim çocuğuma benden başka bakacak birisi yardım edecek birisi yok zayıf doğar bakamam diye çok korkuyorum
smyr18ysf Hiç bakamam diye düşünmeyin bi bebeğe en iyi annesi bakar. Banada 36 haftada 2700 dedi aynı. Yarın 37 haftayı tamamlıyoruz. Bende biraz üzüldüm sizin gibi 3 kilo doğsa ideal. En önemlisi sağlıklı olması tabi tüm anneler için
Nilbebek27 smyr18ysf kesinlikle allahtan buradaki tecrübeli anneler zayıf bebekler daha çabuk toparlıyor diyor içim rahatlıyor
Nurozsln Nilbebek27 -500 yanılma payı mı var ? İlk oğlumda 3300 dediler doğuma gireceğim zaman. 3950 doğdu 🙄