Nurcanyokus6 Kaçıncı haftada ilk bebek haraetlerini hisstiniz tekme değilde haraket şeklinde bı kıpırtı şeklinde
Suuu-- Nurcanyokus6 Canım Benim 16 -17 gibi hissettim minik kipirtilar oluyo sanki minik bir kelebek gibi kurban olurum Ben ona 🥰 Sonrasında işte ilerledikçe daha çok hissediyorsun
Kuumsaal77 Nurcanyokus6 benim ikinci gebeliğim olduğu için çok erken hissettim kıpırdama kayma gibi şeyleri 13 haftadan sonra hissetmeye başlamıştım 17. Haftada ilk tekmesini hissettim ☺️
Nurcanyokus6 dygsss ya bende 15+4deyim az önce birşey hissttim ama o kadqr kisaki bir sn lik birşey bir tülü adlandiramadim acaba bebeğim mi 🥺
dygsss Nurcanyokus6 olabilir canım benimde saniyelik seğirme gibi olmuştu bebektir 17 deyim şimdi sürekli hissediyorum çok güzel bişey cinsiyetin belli mi 🫶🏻
Nurcanyokus6 dygsss hmm ya benim ilk bebeğim değil ama bu sefer tecrübeli olduğum için daha çok heycan verici oluyor bende ilkkinde kaçıncı hafatad ahisstigimi hatırlamıyorum cinsiyetre malesef belli değil