Esslemm ben 3 yıldır evliyim hiç gebelik olmadı kimyasal bile olmadı 2 kez tüp bebek denedim birinci de 5 yumurta toplandı embriyolar 3. Güne gelemedi transfer olmadı 2.tüp bebek denemesinde yine 5 yumurta toplandı 3 embriyo oluştu ama 2 embriyom sadece 3. Güne gelebildi ve 3. Gün transfer oldum ama negatif geldi nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum amh 0,7 eşimin de toplam sperm sayısı 12 milyon morfoloji 1
ozumnry Esslemm amh dusukse tup bebekden baska bir yolu yok tabi allah bilir en iyisini vermek istedilden sonra verir bende amh dusuktu 0 5 di tup bebek tedavisi ilk transfer tutmadi ikimci tutdu rabbim nasil etti suan 12 haftalil gebeyim umunudu yitirme biliyorum com yorucu surec hem maddi hem manevi olarak ama asla pes etme rabbim trz zamanda guzel haberler almani nadil etsin kandil gecesi rabbim isyeyen herkese nasip etsin 💜
kumsal__ Esslemm bendede 5 yumurta toplandı ama kalitesiz olduğunu için ilerleme olmadı 3ay ara verelim o esnada kilo ver dedi doktor bende kilo verdim hayatımdan belli seyleri çıkardım tüketmemeye gayret ediyorum takviyelere başladım ağustosta 2 tüp bebeğe başlamam lazımdı beklemeye aldım kendimi bı sure daha yediklerime dikkat edip öyle başlamak istedim adetimi bekliyorum inşallah güzel.haber alırım dilersen sende sağlıklı beslenmeye başla sağlıklı beslenmiyorsan eğer.onun dışında doktorum bana hazır ürünleri tüketme 3beyazi hayatından çıkar karbonhidrat tüketme dedi tuketirsemde misafir ortamında belli miktarı gecmicek şekilde tüketiyorum canım yeşillik ağırlıklı beslenmeye gayret ediyorum umarım daha bilgisi olanlar şunu denedim güzel sonuç aldım diye. Arkadaşlar yorum yapar canim
kurkmantosuzmadonna Esslemm instagramda bir gebenin günlüğü sayfası var birçok sorunuzun cevabını orda bulabilirsiniz
Esslemm ozumnry tüp bebek deniyoruz ama embriyolarım yaşamıyor neden anlamadım doktor sağlıklı beslen diyor ama zaten sağlıklı beslenmeye çalışıyorum paketli gıdalar tüketmiyorum fazla kilom da yok ne yapmalıyım daha bilmiyorum
taurusbaby ozumnry amh dusukse tup bebekten baska yol yok ne demek ya doktorlar bile deneme süresi veriyor ne kadar cahilsiniz
ozumnry Esslemm hayit otu demle cayini ic incir kuru yap onlar yumurta kalitesini yukseltiyormus bana dr bunlari onermisti
taurusbaby Esslemm amh 0.4 ile hamile kalan arkadaşım var deneyin ilk önce kendinizi rahat bırakın her şey nasip Allah verdiyse ne engel olabilir
Esslemm kumsal__ teşekkür ederim bende elimden geleni yapıyorum paketli gıdalardan uzak duruyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum fazla kilom da yok ama gene de değişen birşey olmadı ikinci denemede de genetik test falan diyorlar nasıl birşey bilmiyorum acaba öyle testler mi yaptırmalıyım
kumsal__ Esslemm biz eşimle kendimiz genetikten Randevu alıp gittik genetik doktoru 2sene olmuyorsa doktorların genetiye yönlendirmesi lazım demişti ama bizi hiç yönlendiren olmadı sanırım devlet hastanesi diye gerekte duymadilar testlerimizde temiz çıktı bende yumurta kalitesizliği çıktı ara verdik ağustosta başlamam lazımdı ama bı sure daha ekledim işte adetimi bekliyorum bende bendede amh düşük 0.97 sana tavsiyem çok iyi bı doktor bulman imkanın varsa özele git bazı özel doktorlar tüp bebek öncesi yumurta ve sperm kalitesini arttırmak için tedavi veriyor o esnada doğal gebelik bekleniyor sonuç alınmazsa da tüp bebek işlemini başlatıyor böylelikle zaman kaybında yaşamamış oluyorsun bulabiliyorsan böyle bı doktor bul bende 2 tüp bebek hakkımı devlette kullanıp son hakkımı bu şekilde ilerleyen bı doktorla değerlendirmeyi planlıyorum canim
Esslemm kumsal__ bende randevu aldım yarın için umarım yaparlar bana ve eşime de en azından birşey çıkmazsa da içimiz rahatlar birşey çıkarsa da tedavisine bakarız boşa beklemek daha kötü
kumsal__ Esslemm genetik test içinde ilgilenirler canım en azından tüp bebek için o sonuçlarla gidersin bende adeti bekliyorum çıkan genetik testimle gidicem inşallah gerekte kalamz doğal gebe kalırız canım ya
ikincibebegimiistiyorum Amh ın hiçbir önemi yok, önemli olan yumurtlaman. Anladığım kadarıyla yumurtan da oluyor. Sağlıklı beslen, spor yap, stresli bir hayatın varsa stresi çıkar. Zeytinyağlı incir kürü yapın eşinle birlikte. Bir de yumurtlama zamanı havuç yiyebilirsin.
Esslemm ikincibebegimiistiyorum teşekkür ederim elimden geldiği kadar yapmaya çalışıyorum inşallah faydası olur
Deletedmom_984 Genetige bakmadan nasil tup bebek yapiyo bu doktorlar anlamiyorum en basit kadin dogum doktoru bile istiyor 😑 yaptir canim eger yonlendirmezse ben genetik testi yaptirmak istiyorum de bir tup kan aliyolar yanilmiyosam bende oyle olmustu 15 gunde falan sonuc cikiyor sehir hastanesinde baktirdim bende.
Esslemm Deletedmom_984 burda da o kadar çabuk çıkar inşallah sonuçlar internetten baktım kimi yerde 3 ay da çıkıyormuş
ozumnry Esslemm int yumurta kalitrdini artiran incir kuru diye yazin cikar nasil yapman gerektigini kendine gore incir ve su litresini artita bilir yada azalta bilitsin gunluk taze olarak yapmani tavsiye ederim
ozumnry taurusbaby ben bana dr soyledigini aktardim hanim efendi dikkat ederseniz yinede herseyi en iyisini rabbim bilir diyede belirttim ayni problemi yasadigim icin amh dusukllugu zaten yumurtaliklarda azalma sevyesini gosteriyor herkes kendince basina geleni yaziyor