aslanmommy şöyle bildiğimi soyleyim. Bende marasta kadın doğum doktoruna randevu aldım aslında amacım perinatolojiye gitmekti doktor görüşü almak için. Sıkıntıliydi benim durumum. Kadın doğuma randevu aldım durumun acil olduğunu söyledik sıra aldık direk sonra perinatoloji doktoruyla konuştuk kabul etti öyle muayne etti. . Bu Osmaniye devlet Hastanesi’ne de ozeldeki doktorum yönlendirdi o şekilde mauneye baslamistim .
Normal bı gebelikte nasıl oluyor onu bilen birisi cevaplar umarım . Sen normal muayne için gideceksin değil mi perinatolojiye
Seninde kadın doğumun yönlendirmesi gerekiyor evet. Kübra Sevim Pehlivan çok iyi bı doktor .bide Zeynep Cansu Aladağ var oda çok iyi ikisinden birine randevu bulursan ordan sonra yonlendirirler seni perinatolojiye büyük ihtimal