Merhaba iyi günler. 29+4 günlük hamileyim be ilk gebeliğim . bebeğim bazı günler çok fazla hareket ediyor bazı günler neredeyse hiç etmiyor sizce bu normal bir durum mu yoksa korkmamız gereken bir durum mu var. Mesala 1-2 gün çok fazla hareket ediyorsa 3-4 gün gün boyu sadece 3 4 defa belki daha az hareket ediyor sizce normal mi