Mervediken Selam kızlar, internette satılan anne karnında ki beneğin nabız dinleme cihazı kullanan var mı ? Bebeğe herhangi bir sorun yapar mı ? Kullandığınız cihazı hangi satıcıdan aldınız ?
Elifimsib Mervediken ben aldım 10. Haftada almıştım ama 18. Haftaya kadar duyamadım kalp atışını en erken 16da duyulur diyorlar. Çok kısa süreli birkaç sn dinleyip çekiyorum haftada bir iki kez kullanıyorum. Sıkıntılı diyen de var değil diyen de var. Bi doktora sormuştum kısa süreli olması sorun olmaz dedi hareketleri daha net hissettikten sonra kullanmam diye düşünüyorum
Nessee34 Mervediken 15. Haftalıkken aldım çok tereddütlü almıstım ama ıyı kı almısım dıyorum 16. Haftadan sonra demesıne rağmen ben az da olsa duymustum sımdı hep elımın altında kıpırtı hissetmediğimde yada endıselenmeye basladıgımda kısa surelı dınlıyorum