yeni_anne2 ya sen gerctekn sorunlusun bak o an sana cevap vermişim kötü bir şey söylememisim küfü etmedim hakaret etmedim sadece Kendi bildiğimi sana yazmışım cevap vermek zorunda değilsin olabilir yanlış olmuştur sen kusursuzmusun gör geç gece gece uğraşmamak için konuyu dalgaya vuruyorum hala saçma sapan konusuyosun sana da insanlık yaramaz insanlıktan anlamazsın sen ayrıca senin gibi tiplere diyebilecegin bı insanda değilim çuvaldızı kendine iğneyi bana batır sen papatya cayini bırak doğru psikiyatriye